Yeeeey :)

Nu har jag en ny blogg. Jag ska se hur jag trivs med den, så denna försvinner inte än ialf. Ska känna lite med den nya bloggen, för just nu vill inte servern funka och det är error efter error.  Men jag gillar den!

Tack för hjälpen S! Ska tänka lite om jag vill ändra något. Kanske lite nya bilder och så. Kanske namnet på bloggen.. Ska kolla inställningar men säkerhetsinställningarna är fixade ialf. 1000 tack snäckan! <3


Idag har jag varit hemma med barnen. Albin började inatt med 39C feber. Sixten började imorse. Var uppe till klockan 5 med Albin och har inte fått chansen att vila sedan dess iheller. Idag är jag jätte trött!

Jag tror att det börjar släppa. Jag känner att jag inte har huvudet med mig. Allt känns super rörigt.

Snart dags för operation. På måndag klockan 1 i Malmö.. Än är jag inte särskillt nervös. Men det kommer, det är jag säker på. Men ni får ha överseende med att jag inte kommer skriva på ett tag, för jag vet att det kommer göra så jäkla ont och dessutom kommer jag äta morfin och må precis lakom prima.

Nu ska jag kolla min nya blogg, om inte fler error kommer för då stänger ja fan datorn. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0