Update

Sitter helt seriöst och tänker på om man skulle byta blogg. Jag fattar inte ett piss med hur man ändrar designen här. Jag som är en person som förändrar mig själv kontinuerligt, för tillfället både fysiskt och psykiskt. Jag känner för förändrig och kan komma att göra det väldigt ofta, då vill jag ha det valet att kunna göra det även på min blogg. Förändra designen, fixa lite nya bilder på barnen så man inte är fast vid dom gamla jag har. Det där är ju inte alls jag... Det är jag, mitt gamla jag. Mina barn är mini, och jag känner inte att jag presenterar "oss" genom bilderna på bloggen eller utseendet med den. Jag var så jäkla nöjd med den väldigt länge, men somsagt, det är verkligen dags för förändring.

Idag så var barnen på dagis mellan 10 och halv 2. Barnen hade haft kalas för Simon. Målat på stafli i atlején. Ätit i massor för att senare somna pang bom! Det hade gått super bra på dagis och det känns bara så skönt!

Jag har handlat lite nya kläder till barnen. Kalaskläder till Lördag, då det är kalas för syster Jessica, Julia och Elias. Barnen kommer ha likadana kläder på sig, randigt i olika färger, bilder kommer. Det är vääldigt sällan som dom har likadana kläder på sig. Just för att dom inte är en och samma. Men det kan vara fint faktiskt. Men gångerna det har hänt kan jag räkna på en hand. Annars har det ofta varit samma sorts kläder fast dom har fått olika färger eller olika design. Men fina kommer dom bli ialf. Inneskor köpte jag med till dom. Mysiga från åhlens, lite undan gömda men så fina!



Kalas kläderna :)

Nu fick jag precis Te av min käre.


Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Noah

Jaaag kna fixa den åt dig om du vill :P

2010-09-09 @ 21:49:56
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/
Postat av: you know WHO! :)

kämpar som ett djur för att göra ny blogg till dig, vill du sen använda den eller ej får du själv bestämma! när den är klar skickar jag allt till dig, med alla lösen o så, så får du ändra allt själv sen ;)

2010-09-10 @ 12:06:57
URL: http://mymodifiedlife.blogspot.com
Postat av: Anonym

ta nu bort mina komentarer fort som faen, och ändra alla lösenord, så ingen annan ser och får tag i de!!

2010-09-10 @ 13:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0