Superhjälte pappa

Barnen tittade på TV medans dom fick välling. Sixten såg sin pappa på TV och sträckte ut händerna och skrek. Pappa Pappaa!! Det var en teckand superhjälte <3

Man blir fan tårögd!

Min hand blir bättre och bättre även om det blev bakslag iförrgår. Badade barnen och Albin var bara kvar i ena baljan. Emil hade tagit upp Sixten precis. Jag vände mig om och tog en blöja, så den var framme. Vände mig om och precis då åkte Albin ner under vattnet med duschslangen i handen. Han kunde inte komma upp själv. Jag sprang dom få stegen, glattade på det blöta golvet, trillade och for under sixtens balja, fick vatten över mig, slog i handen på stygnen och mitt ben. Fick tag i Albins arm och drog upp honom med en arm upp i mitt knä. Han lugnade sig jätte snäbbt, tack och lov. Men han har väldigt dålig balans i vatten.

Lämnat barnen på dagis. Hoppas innerligt att dom kommer att äta på dagis. Både frukost och middag. Albin har börjat matvägra, det är fan jobbigt. Men han verkar inte så hungrig. Han verkar klara sig på välling morgon och kväll. Iallafall tills vidare. Även om jag försöker och försöker. Men jag vet ju att han iallafall får i sig det.

Nu ska jag snart ta bussen in till stan tillsammans med mamma.

Hon förljde med till dagis igår och hämtade barnen med mig. Sen var vi ute efter det och var inte hemma försen klockan hon vad halv 4. Barnen gick hela vägen hem från dagis + att vi då var ute på äventyr från klockan halv 3. barnen sov fortfarande när vi kom dit igår. När Maja (förskolläraren) hade tittat in så sa hon till mig att titta in. Där satt dom två, knäpp tysta och lekte tillsammans med kepplastavar, domdär trästavarna. Så tysta att dom inte väckte dom andra barnen <3

Ska kolla upp nummer till SYO, dags att gå dit och kolla in vad mina framtidsplaner verkligen är. Nu är det fanemaj dags!

Snart skriver jag in min nya blogg. Ska först ha lite nya bilder, kanske lite mer hjälp.. ;)

Klipper mig den 27.e så då blir de nya bilder.. Om jag blir nöjd dvs ;)

Kommentarer
Postat av: sofia

jag kan hjälpa dig igen, bara skicka bilderna på mailen; sofia871003@hot..:)

2010-09-24 @ 17:58:28
URL: http://www.mymodifiedlife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0