Recovering

Handen den fortsätter att läka. Operationen gick fort men mådde verkligen piss efteråt fastän jag var vaken genom allt. Fick blodtrycksfall flera gånger och spydde när jag väl var hemma.  Snittet blev inte så mycket större än två centimeter. Hon klippte upp de inre suturerna som stack ut och gjorde ont och klippte av senan som låg och spelade jävel. Nu har jag tyvärr inte mycket känsel i min tumme och pekfinger. Kanske kommer tillbaka, får se.

Barnen har det bra på dagis. Emil lämnade dom idag. Barnen var hemma i måndags och tisdags för dom hade shalakans-scharlakans :) Nu är det bara hostan kvar som Albin har problem med. Idag lämnades barnen tio i sju, och Emil hämtar dom  vid tre tiden. Jag kan inte byta blöjer eller bära runt eller in och ur stolarna osv. Så jag får snällt ta det lite lugnt så inte stygnen åker upp.

Håller på lite med tradera försäljning. På dom senaste annonserna så tjänade vi in lite över 500kr. Så nu är nya annonser inne. Sätter ut allt från 1 kr. För jag vill att någon ska få andvändning för det.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0