Full rulle

Klockan är bara 8 och jag känner att jag har fått gjort mycket under dagen. Morgonen började med att vi väckte barnen som inte vill vakna. Vi var lite sena så det blev inte så mycket mys på morgonen. Emil körde till dom till dagis och kom sen tillbaka och lade sig i sängen för han är jätte jätte sjuk. Vi får ju ha barnen längre på dagis nu efter min operation. Jag åt två mackor och drack te, sen lade jag mig med i sängen. Vaknade av att mamma ringde. Hon blev sjukskriven två veckor till för ischias, hon kan knappt gå. Sen åkte jag och mamma till Handkirurgen i Malmö och fick bekräftat att det ÄR fel på mammas händer. Hon har artros och väntar nu på operations tid för att byta ut en bit av benet i handen mot ett implantat, konstgjort ben. Kom hem sen och barnen var trötta. Lekte med dom, tog tvätten och tittade sen på Pippi Långstrump. Fixade sen välling, blöjor och pyjamas. In i sängarna med dom och puss godnatt. Sen fixade jag lite saker, som att plocka undan lite. Sen tog jag på mig regnbyxor och träningsskor och koppel på hunden. Vi gick en lång promenad såhär på härliga kvälls kvisten i regnet. Jag älskar när det regnar så det har jag inga problem med. Vi träffade kossorna och små tjurarna här nere vid havet som Bubba ville titta på. Vi satt en bra stund i det blöta gräset. Sen gick vi och hälsade på en berner sennen som är himla tjusig. Han kunde minsan skälla högt.

Nu ligger Bubba på golvet för han vågar inte gå upp i sin nya låda, som är samma model som den gamla bara den är brun. Igår lade vi den gamla över den nya så det blev super mjukt. Får väl göra det nu igen. Annars  vågar inte denne fega hunden.

Barnen sover gott och nu är det dags för mig att duscha för jag luktar piiii!
Imorgon blir det lite shopping tror jag. Men bara kanske..

Rock on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0