Vi har varit så sjuka!

Maginfluensan började förra veckan. Barnen kräks inu. Visade sig att dom hade halsfluss och att vi ska ge dom ännu skonsammare kost. Och då ännu mer penicilin. Starkare..

Vi har varit dåliga allihop.

Dessutom kämpat oss igenom en tragedi som jag änsålänge väljer att inte nämna, om jag ens någon gång kommer att göra det. Tufft har det varit och det är det inu.

Världens existens kommer sakta tillbaka till mig och jag börjar leva. Jag har redan börjat mystänka på julen, julgardiner, julmust och klappar. Jag kan bara inte låta bli. Ska bli så underbart att fira jul med barnen, ja och alla andra med förstås.

Idag har jag bakat lussekatter och dessutom köpt julmust :D Yeeeey :)

Idag skulle Morfar ha 80års kalas. Men det blev ju så att vi inte kunde komma.. Faktiskt skönt att vara hemma och vila. Och det vet jag att barnen med tycker.

Jag har fortfarande inte klippt mig och har fått second thoughts om bilden jag har. Så ska ut och titta lite nu. Dags att uppdatera Ella.

Här kommer lite bilder. Några gamla några nya :)

(Bubba vågade inte lägga sig i sin nya låda, den bruna. Lade den gamla över, den söndriga och trasiga.. Då var det helt okej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0