...

Hejsan hejsan trofasta läsare. precis allt har varit skit jobbigt men NU, nu äntligen har allt börjat vända. Jag och Emil har kommit varandra allt närmre. Barnen har sluppit penicilin i en hel månad. Yeees! Utredningarna ska snart börja då det ska tas prover på barnen osv osv.. Dom är prioriterade på OP listan så ska deras tonsiller tas bort samt Albins polyper. Jag vet inte om Sixten kommer att få rör i öronen då.

igår måste jag bara berätta om min och Albins mys kväll medans Sixten lekte med sin pappa. Jag och Albin hade ett mys bad i vårt stora badkar. Han ville kramas massor och pussas. Han hjälpte mig att tvätta mitt hår och vi lekte. alltså det var så underbart! Ikväll blir det min och Sixtens tur.

Idag är barnen jätte fina i nya kläder. Sixten har en svart och vit randig pippi långstrump tröja och matchande strumpbyxor och Albin har blå och vitrandigt. Så himla fint :) hihi

Allt fortsätter framåt.. Som det ska. på torsdag är det dags för komvux, ska ansöka om att få läsa upp min matte för att sen börja på malmö högskola och ska läsa till förskollärare för att sedan efter några års arbetserfarenhet läsa till special pedagog.

Jag är såå pepp! Prg av detta så har jag beställt mina läsglasögon. Pustar ut.. men herrejävlar vad dyrt! 4500 kr ..lagom...



Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till ღNeoღ

härligt att ni fått vara friska i en månad... men scary med op. =/ men bara dom slipper va sjuka så!



coola killar i coola kläder! ^^



kram kram

2010-11-10 @ 07:58:34
URL: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0