Change, from my point of YOU

Satt just och tittade på supersized vs superskinny. Med gott hjärta kan jag säga att jag inte kände mig påverkad. Fastän jag stirrade på det, i det, så kan jag säga att jag varken kände mig rädd eller påverkad. Lite ofattbart, lite tafatt. Men åndå. Vad är framsteg utan framsteg ?

Ibland trampar man fram och tillbaka. Som om man går i tapetklister. Man bara fastnar. Speciellt i sådant som man ska grubbla över efteråt. Jag tänker inte låta något moln täcka just min sol.

Idag blev det en runda till vårdcentralen & visst hade Albin öroninflammation.

I watched you change
To fly
I looked away
You on fire

I watched it change in you
It´s like you never had wings
I watched you change

I took you home
Sat you on the glas
Then I tooked of your wings
And then i laughed

I look at the cross
Then I look away
Blow me away


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0