Trötta barn

Sixten sover i sin säng. Albin somnade i lekrummet. Kan ju tillägga att klockan är halv 11.

Nu precis så vaknade dem. Nu dricker gossarna välling.

Igår var vi ju på kalas för deras farmor. Allt gick bra & tårtorna jag gjorde blev goda & var omtyckta. Barnen tog en liten lur när klockan var 5. Sen åkte vi hem vid halv 8 tiden. När klockan var halv nio så lade vi dom i sängarna. Men självklart ville dom inte somna. Vi glömde bort deras sena eftermiddagslur. Vi tog upp dem & dom fick leka i lekrummet. Medans dem gjorde det så tittade vi på den nya Alice i underlandet & käkade massor av godis. Klockan blev över 10 så vi lade dom i sängarna igen. Då somnade dom fort & sedan så har dom sovit väldigt gott. Albin vaknade vid halv 8 snåret tillsammans med mig. Vi lekte i lekrummet & slumrade till båda två. Sen satte jag på kaffe (Albin sov fortfarande). Väckte Emil & sen Bubba som fortfarande tyckte att det var för tidigt. Men nu så sitter vi vid frukostbordet med andra muggen kaffe. Barnen är glada & nöjda.

Med det avslutar jag för denna gången


Rock is love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0