Num NUM

Nu sitter jag är igen. Känner mig fortfarande en aning kass. Men det är framförallt min rygg. Sheeeet, jag håller på att dö av ryggjävlen! Emil lovade mig massage, så snart är det dags har jag bestämmiit :)

Inte blev det bättre av mitt beslut att göra miljontals plättor. As bra att ha i frysen och kylen.. In i micron en liten stund sen é de bara att äta. Gott gott Nuuuuuuum!

Idag fick vi konstaterat att Albin ska få rör i öronen. Fick med en broshyr om hur precis allt. OP´s dagen, varför man gör operationen och hur det kommer att bli, hur det var innan och hur det borde vara. Vi kunde inte få någon tid idag utan receptionisten skulle ringa. Så hoppas hon gör det imorgon. Vi skulle nog få tid ganska hastigt för läkaren tyckte inte att detta borde väntas med. Hon såg ju i datorn hur ofta han haft ordentliga öroninflammaioner & fått penicilin + att han hade vätska bakom båda trumhinnorna och den ena trumhinnan buktade ut. Jag bad dom se efter polyper. Tyckte det var lika bra. Albin kommer bli sövd under ingreppet och ett litet minirör placeras i trumhinnan efter man tagit hål på den.

Imorgon kommer förmodligen min älskade systra-mi hit !! Inte just hit, men till vår stad. Hon kommer väl på kvällen.  Så imorgon undrar jag vad jag och barnen ska hitta på med. Kankse ber vi mina föräldrar att komma hit. Eller så går vi till dom.

Blir säkert jätte fint väder imorgon.. Så mys i poolen och med nya leksaker här hemma först.



Mys till allt idag.

Mys på oss  <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0