Morgontrött

Sitter & väntar på att telefonslussen ska öppna till vårdcentralen. Albin var röd i båda öronen förra veckan, slår vad om att det är en ny öroninflammation på G. Han blir inte särskillt glad när man trycker bakom.. Men jag vill iallafall ha det kollat innan vi åker till småland på torsdag morgon. Jag belv först i kön & bad om en lite senare tid. Så 11.15 ska vi dit. Då har kanske, med lite tur, Emil kommit tillbaka så kan vi åka in allihop. Annars så får vi snällt ta bussen, vilket inte är en katastrof.

Igår bad vi svärmor komma förbi medans barnen sov. Hon var barnvakt medans jag & Emil åkte in till stan för att handla en fläkt, bärbar DVD till bilen & ett litet paket till lille gossen, Gustav som han nu heter. Goding gustav <3

Jag räknar ständigt dagarna, timmarna om så vill tills det är dags för oss att åka. Åh vad jag längtar. Där är så härligt & jag längtar så efter min syster.

Iförrgår var vi & badade precis här nedanför oss, dalabadet som det så fint heter. Där mötte vi upp min käre vän Emma & hennes loppa Alma. Emmas lillebror & hans fjälla var med där. Barnen hade skoj. Ja, det hade vi allihop. Skönt att bara göra något, även om man inte ligger där & steker hela dagen. Man klarar ju inte så mycket mer än någon enstaka timme.

Nej nu så ska jag göra mig iordning & ungarna med. Fast dom kan gott ha blöja tills vi åker. Dom är aldeless klibbiga av svett, stackars barn.

Grattis till mina godingar som blir 16 månader idag <3 <3



Från Ystad djurpark.


Tack för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0