Morgon solsken

Sitter här med datorn i högsta hugg med en kopp kaffe i näven. Min underbara kopp/mugg är så väldans vacker. En tatuerare som gjort mönster åt en designer, till muggarna jag köpt. Man mår lite bättre när man dricker kaffe ur en sådan ur vacker mugg.

Funderar ständigt på att jag ska gå in & göra vid mig. Men jag verkar visst inte orka det någon av gångerna. Nåväl, är man lat, så är man lat. Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig idag på svärmors kalas. Men visst vill man visa upp sig lite när man blivit smal igen, dessutom köpt en ny garderob. Faktiskt både till mig & till barnen. Polarn & Pyret till dom, JC & shock kläder åt mig. Update att jag köpt gymkort, inte andvänt det så mycket än, men jag ska. Så jag ser ännu mer framemot nya kläder. Ännu en update är att jag äntligen bestämt mig för en plasktikoperation. Närmare bestämt att jag har modet till det. Snart ska jag boka tid för konsultation. Jag vill göra operationen efter sommaren, men där är inte aktuellt. Det går bara inte. Men jag tänker inte göra den under sommaren. Det är bara oklokt. Och sån är ju aldrig jag. ;)

Igår var vi hemma hos mina föräldrar och träffade lille Pyret, Peanut som han nu även kallas utav mig. Världens goaste spinkis. Doftade underbart. Hade underbara ögon.. Åh, mosters ögonsten <3

Idag bär det av till svärmor för att fira hennes födelsedag. Har gjort tårtårna åt henne & håller alla mina tummar att dom är lika goda som dom var på midsommar.

Idag är det min tatuerade gentleman som ska iväg att träna med Daniel. Han börjar nog få second thoughts.. =)

Barnen leker i sitt lekrum, jag är trött & får väl ta mig i kragen & gå för att göra mig iordning.
Kom igen nu Ella!

Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0