Lyckorus

Sitter här igen.. Nu har jag inget vidare att skriva, men känner ändå att jag vill göra det. Idag har Syster och Gustav varit här och hälsat på. Mys mys. Imorgon, efter barnen sovit middag så bär det av till mina föräldrar, käkar middag sen åker vi till Gislövs marknad. Efter marknaden så åker min familjs och syrrans familj hit och dom sover över <3 Ännu mer myys!

Svärmor mår betydligt bättre idag. Emil var ganska förtvivlad över hur hon mådde. Hon var höf som ett hus på morfin och visste varken ut eller in. Hon hade ont och var inte som vanligt.. Emil tyckte det var jätte jobbigt och rädd var han. Vi hoppas på att hon får komma hem imorgon. Förutom denna lyckan så finns där ännu ett lyckorus. Men inget sägs än :)

Jag fortsätter att ha ont i magen. Men snart dags att ta medicin igen.. Den tar bort ganska mycket av smärtan. Nu när jag tagit den så mycket jag får varje dag i några dagar.. Så efter ett tag så mår man ju bättre och bättre. Blää på detta får man väl säga.. Undrar om jag vågar dricka lite Te, vet inte om jag fick mer ont i magen av det.. Har klarat av att äta middag. Men mår väl inte jätte bra nu..

För att det inte ska bli en massa snack.. Så dedär med min mage, att jag mår dåligt + att jag snackar om lyckorus, så hör det absolut inte till att jag skulle vara gravid. Så kan ju hoppas att ni skippar dom förutsatta meningarna.. Så är icke fallet.


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0