Hjello agin!

Oj vilken lång tid det har gått sedan sist! Ska sanningen fram så har jag varit inne i en depression och har mått väldigt dåligt. Jag har gått till en psykolog som hjälpt mig med mycket som att hantera vissa situationer och metoder att lätta min ångest.

Barnen växer så det knakar men har tyvärr varit mycke sjuka. Många öroninflammationer och Albin väntar på att få rör i öronen. Både Sixten och Albin har halsfluss men är i slutet av kuren. Albin har fått falsk krupp så det har blivit besök hos läkaren och Malmö- Barnakut för lite vidgande medicin och cortison så han fick luft. Nu börjar det äntligen att lätta. Nu är barnen mer än 15 månader.

Vart jag ska föra min blogg är jag inte riktigt säker på. Ska den vara om mig, barnen eller hela mitt liv?
Jag vet inte om jag kommer skaffa en ny blogg, då kommer uppdatering på detta.

Jag börjar sakta finna tillbaka till mig själv igen och börjar inse vem jag egentligen är. Jag börjar hitta tillbaka.




Bilden är någon månad gammal..



Jag & mina godingar på kalas


Albin


Sixten

Nu tackar jag för denna gången.
Och kommer snart att skriva igen.

Rock´n roll!

Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Noah

SÅ underbart att höra snäckan att du börjar må bra igen =)!!!



Hoppas gossarna snart blir frisk så ni kan ta de lungt njuta utav sommaren riktigt.



STOR KRAM !!

2010-07-03 @ 09:15:37
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0