Förberedelser

Väntar på att Emil ska komma tillbaka med lite varor så ska jag baka tårtbottnar. Svärmor var så kär & frågade om jag ville baka samma jordgubbstårta som jag gjorde till midsommar. Självklart vill jag det :) Det var faktiskt riktigt gott, jag som inte brukar tycka om tårta. Ska baka två tårtor till hennes kalas.

Efter jag gjort bottnarna så ska vi allihop till mamma & pappa. Igår kväll kom min syster Theresé, Daniel & deras lilla pyre. Är inte riktigt säker på vad han har för namn än, men jag tror att jag vet. Men jag längtar så efter att träffa denhär godingen alltså. Åh vad vi ska mysa!


Barnen som gillar att vara så mycket hos sin mormor & morfar kommer aldeless säkert få det skoj idag. Lördagsmys med alla sina kusiner. Vi brukar alltid träffas på min mammas lediga helg. Alltid på lördagen.



Saker ni kanske har missat:

*
Jag & min sambo har förlovat oss

* Vi har flyttat till ett nytt, större hus. Här trivis vi JÄTTEBRA!

* Jag har fått diagnosen IBS

* Väntar på operationstid på samma handled som blev opererad förra året (Vänster)

* Väntar på ännu en operationstid på höger handled, där jag hade samma skada som på vänster

* Barnen går

* Barnen springer

* Funderar på att plugga till Barnmorska, trädgårds arkitekt eller liknande

* Barnens favorit film, Meckar Micke. Vad skulle världen gjort utan Meckar Micke - filmen!?

* Jag har fått en vit Kitchen Aid i morsdag present

* Barnen börjar på dagis i Augusti.



Lite som kanske var ointressant men jag skrev det ändå :)


Nej nu får han ju ta & komma. Jag vill få detta gjort så vi kan göra oss iordning & träffa mini pyret.

När man skriver om trollen..... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0