Fliiilm

Hade precis besök av min mamma, pappa min syster Theresé och hennes lille gosse Gustav. Nu är han mer än en månad den lille knodden. ..

Vi käkade Emils gryta och sen blev det kaffe med kladdkaka med nötter och apelsinsaft och skal i, vispad grädde till.. Num num!


Att äta fett har inte fått mig på bättre humör idag. Jag är så nedrans nedstämd så jag knappt orkar gå på benen. Jag låg i sängen på morgonen, sen lade jag mig igen när barnen skulle sova middag. Sen när dom lekte på rummet så la jag mig ner igen. Det känns som om jag gått in i väggen. Jag är trött på allt. Dessutom trött på jävligt många. Inget förtillfälligt kan få mig på bättre humör. Jag vet inte riktigt hur jag tog mig genom denna dagen. Emil tänkte att kanske en film och hemmakväll godis kan göra det bättre. Alltså mer att äta och mer att klaga över efteråt. När jag är på detta humöret så kan jag bli riktigt jävla löjlig. Jag känner att hela min kropp är orkeslös. Mina tankar är vaga och mina ord är klena. Jag känner mig mjäkig och måttligt irriterad. Grinig, förbannad ååh det känns som om någon sitter och petar på mig om och om igen, utan att sluta. Så fett irriterad är jag. ORKESLÖS! JAG VILL INTE ORKA NÅGOT HELLER!

Helt ärligt... Detta funkar inte. Jag kan inte vara såhär en dag eller två och helt annorlunda de andra dagarna. Nix Pix. Vad kan jag göra. Nummer ett, jag ska ringa Filip igen och få en ny tid. .. Jaha, och sen då, eller fram tills att jag väl ringer och beställer tiden.. Jag behöver något utöver min vardag, om så bara en bra bok. En livslinje bok. En som får en att må bra på alla plan. En som hjälper en att uppskatta. En som hjälper att se. En som hjälper att älska.

Make me happy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0