Dags för uppdatering

Igår åkte Emil´s mamma in till sjukhuset med ambulans. Hon har en histora av hjärtinfarkter. Det var nog ingen hjärtinfarkt men något var fel. Hon skickades till Malmö iförmiddags. Där beslutade dom att vidga två blodkärl. Förmodligen är det dom krälen som gett henne kärlkramp.

Emil är där nu. Han åkte tillsammans med sin pappa och  lillebror Filip.
Hoppas verkligen att hon mår bra <3

Ska jag vara helt ärlig så känns det som om detta är lite för stort för mig att greppa. Och jag vet inte hur jag, på bästa sätt kan vara ett stöd för Emil.


Så nu hoppas jag att hans hjärta blir lättat och att allt är bra med min svärmor.

Barnen sover gott.


Jag har ett helvetes problem med min IBS. Försöker äta Te och skorpor. Jag har verkligen jätte ont. Inatt sov jag INGET! Jag sov inte alls. Men Emil tog barnen imorse .. Tack som fan för det!!!!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0