Blåsigt värre

Morgonen började lagom tidigt. Direkt efter frukost så klädde vi på oss och gick till en av lekplatserna här i området. Vi lekte lite med sandsaker och åkte kasebana. Klockan var nio när vi satt där.. Blåste som bara den med. Nu sitter jag och väntar på att Emil klippt sig och rakat sig färdigt. Så att jag kan komma in och fixa vid mig lite. Fast.. Vi har ett badrum till.. Jag kan ju alltid gå in där...

Vi ska in till stan och kolla lite rea. Halva rea priset på kappahl. Blir då till barnen och kanske Emil, inga kläder passar mig, inte dom som finns på kappahl. Storlek 36 är som en 38 där. Och det sitter som ett tält på mig. Dessutom fortsätter jag att gå ner i vikt. Så.. Snart passar väl ändå inte 36 heller.


Anyway. Tror barnen tjuter lite nu...

Byyyye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0