... When i´m thinki´n of you <3

Emil är iväg en stund såhär på kvälls-kvisten med sin lillebror Filip och tittar på hans nya lägenhet. Så nu sitter jag här och har makten över huset och tittar förståss på TV, någon kärleks film som han absolut inte skulle vilja se.

Våran del av dagen spenderade vi i snogeholm och fiskade lite. Vi hade det så himla mysigt och trevligt. Barnen badade både med och utan kläder.

Dagis inskolningen förskrider och allt går som det ska. Jag har inhandlat lite kläder till barnen som förmodligen kommer komma till nytta. Speciellt överdragsbyxorna jag köpte. Nya skor dessutom. Blev en hel del pengar som försvann, när man behöver dubbel uppsättning av allt. Sen ska där alltid vara lite extra kläder med. Men jag ser väl inga större problem med det sålänge det finns pengar på kontot, för jag ÄLSKAR att shoppa!!!!!

Mina tabletter börjar nog göra en hel del med min lilla hjärna. Jag känner att jag mer och mer tar vara på tiden och hinner med att njuta av den på ett helt annat sätt. Jag känner mina barn på ett annat sätt med. Jag ser dom på ett annat sätt. Jag har alltid älskat mina barn och jag har inte tyckt illa om dom på något vis. Men jag känner änumer kärlek. Over the top.

Nej nu avslutar jag för ikväll.

Morgonen började helt underbart och hoppas denna dagen kommer avslutas på samma underbara sätt.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0