Augusti

Lördagen spenderades dels hemma hos mina föräldrar och sen bar det av till gislöv marknad. Hittade inget speciellt och barnen tyckte inte heller det var så spännande att sita i vagnen. Alla mannar satt i öltältet mest av tiden.

Jag och Theresé gick hem till oss, tillsammans med barnen. Ganska sent så kom Emil och Daniel..
Dom sov och åkte igår förmiddags. Trevligt att ha dom här.

Igår körde vi först till barnens farmor och farfar och hälsade på. Farmor mådde bättre och har fått komma hem på permis. Men hon var så himla trött och mådde förståss inte riktigt bra.

Jag, Emil och barnen gick en liten runda på marknaden som var mycket lugnare en söndag.

Barnen sitter nu och tittar på meckar micke. Emil krabbar med telefonen. Jag sitter här och skriver och väntar tills tiden är inne där jag ska göra vid mig och göra mig iordning sen bär det av till vårdcentralen för min del. Ska prata om annan medicin med min läkare. Så vi får se hur det går. Har provat kramplösande vilket hjälpte avsevärt. Som min svägerska hade, som med har IBS.

Jisses. NU är det aúgusti och barnen börjar på dagis den 19:e :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0