Kyligt

 

Inatt har det varit lagom jobbigt. Har haft lagom ont i magen.. Barnen har varit så oroliga inatt & har behövt näsdroppar & alvedon. Albins hosta har nog börjat lätta lite.

Igår tittade vi på resident evil, tvåan & trean. Jag somnade dock efter halva trean. Så himla trött alltså. Speciellt när barnen är så ledsna & gnälliga. Man får inte ta ett steg åt sidan för då börjar dem gråta. Dom är lite klängiga. Men det är ju faktiskt mysigt med, men lite svårt när man har två & ska finnas där hela tiden.

Idag blir gossarna 6 månader. Mina stora killar. Tiden går så fort ! När dem var nyfödda, som man minns som igår. Åh vad underbart det var. Precis som alla framsteg i deras utveckling är. Vi lever i nuet. Barnen, här & nu.

Imorgon har min äldsta syster beräknad förlossning. Hon ska få en pojke. Han ska väga runt 3.6 kg. Stöddig kille (: Annars har vi bara små småttingar i familjen. Minst var min brors dotter, min guddotter, Felicia. Hon vägde 1400-något. Iallafall under 1500g. Hon föddes typ 3 månader för tidigt. Ingen över 3.5 tror ja.

Undrar om vi kan åka hem till mamma & pappa, utan att smitta alla som är där. Börjar bli lite instängt här.

Vi ska åtmindstånde lämna bilbarnstolen vi lånade så dem får hem lill-killen, när han nu hade tänkt komma..

Rock is love

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0