Komma på rubrik !?

Myycket har hänt. Det allra största är jag har blivit moster igen, denna gången till en, inte så liten Elias som vägde 3845g. Fast jo, visst är han liten.. Han är jätte fin. Han kom efter 20 timmars hårt arbete & några sekunder innan teamet kom & skulle göra akut snitt. Dem klarade att få ner & ut honom. Nu är Jessica & Elias på BB. Imorgon dem komma hem. Dem ska hem till mamma & pappa så vi kommer träffas där. Men idag, så tjuvkikade vi faktiskt. Vi var ändå i Malmö, så jag ringde Jessica & sa att vi kunde titta förbi & kolla genom glasdörrarna, om dem orkade det. Visst gjorde dem det. Så jag blev den första som fick se honom på riktigt (av alla andra).

Det är så roligt med barn. Caroline ska snart ha med. Tittar in på hennes blogg förjämnan för att se om något kanske har hänt, fastän att hon kanske inte skulle skriva det där direkt (: Men det är ju jätte spännande !

Nu gråter mina killar, så nu måste jag sluta. Gråtande ett i ett..

Kom precis hem från svärmor. Hon kom hem från viva e spania igår.

Måste rusa!

Haiii!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åhh så mysigt :)

Haha, nää inte så liten vart han :P

Då ska du snusa bebis imorgon, fuusk

Vill oxå men än har ingen bebis kommit än, väääääääntar och läääängtar SÅ!

2009-09-20 @ 22:40:03
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0