Sept. 28, 2009

Lägger in bilder från mobilen för att sen ta bort från telefonen. Jag har så jävla mycket bilder så hela min telefon fuckar sig hela tiden.. Jag tror de e därför iallafall. När jag ska ta bort bild för bild på telefonen, så hänger den sig bara. Så nu har jag en stor risk.. För jag vill inte att alla bilder ska försvinna. Men där värkar vara så mycket att dem fyller en mapp.. Så när jag tar bort efter hand i mappen, så fylls den med nya.. Snacka om över fullt!

Herregud ! Sitter här & klyddar med fem nya mappar. Så bort jag raderar så kommer det bara fler & fler.. Så ja, jag har att göra sen.. Fixa med alla bilder.. Iumed att jag inte kunnat ta bort bilder från telefonen, så har jag en massa crap här nu!

Nu har jag 0 bilder kvar i min telefon.. Nu hoppas jag bara att BB bilderna & när killarna var mini, inte har försvunnit. Just nu kan jag icke se dem. Men jag tror att dem ligger inne på datorn sen tidigare..

Får väl uppdatera med lite nya & gamla bilder.. Om inte datorn segar dvs..


Har shoppat litta på barbarella, rea rea fort.. Innan för ett tag sedan blev det ett linne med en stor svala på. Nu blev det en rosa svart kofta med skulls & lines.. Snacka om rea.. Dessutom ett par tunnlar, som var rosa i silikon. Har brutit paket & kan inte lämna tillbaka dem.. Dom var INTE fina!



Jag & Sixten


Lycklig Albin, kan alltid charma

 Mini piggis


Emil & Bubba

Sixten & Albin somnade på skogspromenaden


Ny Frill


Glade Sixten

Mini Piggis

Bubba

Mini Albin hos puppe på BB


Kommentera gärna!


Just nu sover barnen.. Nya rutiner som går bra & dåligt, dag till dag.. Nu ska jag börja med att skala lite äpple. Sen ska ja smörsteka dem med socker & kanel. Sen göra paj på dem. Det blir sjuukt mumma! Emil blir glad iallafall.. Fått i min ena tragus. Min andra är fett sne (piercing hålet), så jag "hittar inte rätt.. Får se hur det blir. Just nu har jag pengar & det vimlar med ideer med både piercings & tattoos. Bod modda, javisst. Men vad skulle det bli för något då? Tips !?


Kommentarer
Postat av: Caroline

Såå söta pojkarna är och såå stora dom blivit :)

Jo, snygg du blev i håret =)

2009-09-28 @ 15:01:49
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/
Postat av: Sandra

Super fin bild på dig gumman :D du passade riktigt bra i det :D



Och sötnosarna har blivet så stora :O :D

2009-09-28 @ 23:35:53
Postat av: Anonym

Haha om de bara vore så lätt.

Har testat lite saker meeen inget händer.

Nu gr jag bara o tänker på hur de skulle bli om de bli igångsättning. hoppas bara jag slipper de!

2009-09-30 @ 15:54:41
Postat av: Mee!

kom o kolla in min fina kädisblogg!!

kommentera gärna

den handlar främst om

selena gomez

demi lovato

miley cyrus

beyonce och

the jonas brothers som e mina största idooler men oxå om andra kändisar:d

2009-09-30 @ 19:35:17
URL: http://seldemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0