Alltid är de nått !

Albin hade 40,1 i feber. samma natt som han hade det hade jag sså ont i magen & klättrade på väggarna precis hela natten. Jag vred & vände mig, satt & gungade & inget hjälpte. Nästa morgon så var det lite bättre. Men jag hade fortf ont. Albins feber hade knappt gått ner efter alvedon. Kom till barn & ungd med mott. Där dem kollade båda barnen. Albin hade en sänka på över 100, den skulle ligga under 8. Efter läkaren tänkt ett tag sa hon att han borde bli inlagd. Hon ringde & fixade in oss direkt på avdelningen. Emil & Albin åkte till Malmö där han blev inlagd. Vi fick inte följa med eller ens besöka prg av svininfluensan. Dom var rädda att han hade lunginflammation. Han hade dock öroninflammation, sen hade han luftvägsinflammation. Han fick stark antibiotika & kom hem igår.

Jag var inne två gånger på akuten.. Fick nexium, som man får mot magsår.. Så den smärtan gick över. Dock satt den kvar i sidan.., Så nu väntar jag på min remiss till siktröntgen. För att kolla om det är njur eller gallsten..
Innan idag när läkaren tryckte på magen så hade ja så jävra ont! Helt sjuukt!


Innan allt detta ( i helgen ) så var vi i Småland & hade så himla trevligt!


Jag är ganska trött & har kortat ner precis allt..
Är de nått så fråga.

Nu är vi iallafall alla hemma & myser med en ny förkyldning, konstant hostig Albin, rolös Sigge & matlagar pappa som ska göra mamma speciellt glad när han ska göra good gryta (:

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0