Stress!

Shitt! Jag har blivit av med min mobil.

alltså allt har varit så jävla stirr & stress så ni anar inte.
¨
Pappa har fyllt 60
Borttappad mobil
Spänningar
Sura & griniga barn
Komma på rätt köl
Barnen är nu 7 månader
Bytat bank
sälja på tradera
sortera kläder
operera mig den 3.e november
gastroskopi
ev klippa Sixtens tungband
CP_STÖRD tradera säljare som tycker att jag ska betala 145kr i frakt för en fucking badstol, när jag har budat på en likadan med 74kr i frakt.  SÄÄÄÄR!

& nu är det dags för julklappar med!

Jag har fått världens finaste halsband från svärmor som hon gjort själv i silver. Ett namnhalsband, barnens namn i två berlocker. Berlocker säger man va?

Tack det är så himla fint!

Caroline har fått en liten gosse & vi säger grattis till deras lilla pyre!
Så som jag känner dem så heter den lilla familjen Caroline, hjärtat & pyret. (: ( så som hon oftast skriver i bloggen) (:

Grattis till er kille Caroline & Johan!




Kommentarer
Postat av: Caroline

Naaw TACK så mycke snäckan =)

2009-10-19 @ 14:28:07
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0