LET´S DO IT ALL AGIN

Sitter i världens tankar men har på något vis fastnat..

Har gjort större klädpaket nu istället. Har dock två annonser som blivit budade på. Men en del där som det förmodligen inte lär komma några bid iheller. Jag har gjort två olika klädpaket. Det första är i storlek 50, 50/56 & ett set i 62. Den andra annonsen är storlek 62, 62/68 & 68 i något enstaka. I båda paketen finns allt man behöver.

Imorgon är det ullared som väntar. Den som inte varit där kan ju tro att där bara finns skit. Ah man får väl se vad man lägger i vagnen.. Iallafall så är det julklappsinköp som kommer göras. Sparar ofantligt mycket pengar. Dessutom är det dö skoj att gå där. Barnkläder till barnen är så sjukt billigt.. en fin tröja för runt 20-lappen, det tackar vi inte nej till! (:

Upp tidigt imorgon.. Åhh jisses. Jag har inte sovit ordentligt på jag vet inte hur många nätter.. Detta är dock inte barnens fel..

Har börjat läsa lite mer igen. Nu läser jag gömda. Som är en fantastisk bok. Innehållet är kanske inte vad man kan kalla fantastiskt då den innehåller mycket misshandel.. Både fysik & psykisk. Men den är bra. Den är en sann bok. Fast för lite sen så gick dom ut i nyheterna att det fanns falska uppgifter.. Men men, vafan.. Det är bara en bok. En bra bok dessutom.. Så jag bara läser, får lite hjärtklappning & hoppas på att jag kommer somna sen. Boken får mig inte mer sömning. Men ljudet av Emils snarkningar & tunga andningar får väl en lite söming.

Carsten har blivit pappa till en fin liten flicka som heter Saga. En liten rocker tjej.
Grattis till er allesammans
Lyckoönskningar från oss allihopa!


Kommentarer
Postat av: Caroline

jaaaag är nyfiken på va de finns =)

2009-10-21 @ 17:55:09
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/
Postat av: Caroline

Den nappen har jag oxå alltså me fiskmotiv =).

Jaa, spännande, haha.

Nja, matlusten är väl sådär och mår illa till o från. Men annars är allt bra.

Ska in på freda och prata igenom min förlossning, något Bm ville så.

2009-10-21 @ 23:08:52
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0