I denna del, är jag ändå bara piss i misissippi

Det är ingen lätt eller rolig situation vi har hamnat i.

Vad ska jag göra? Det enda jag kan, är att ha väldigt stora öron & fortsätta ge överösande varma omfamningar, någon puss på kinden eller en smekning över ryggen.

Vad ska jag kunna göra. Vad kan jag säga, prata, utan att det ska låta i hans öron, att det är hans fel.
När man har så mycket tacksamhet i kroppen, men känner att man inte kan säga något på grund av det.
Det känns otroligt orättvist & känner mig som ett litet barn som står & stampar i golvet. & detta är bara jag då!



Kalas för Magnus idag. Grattis, Grattis! Barnen har blivit så stora! Hade trevligt idag!
Passar Ludde nu (: Bubba är dock cp jobbig & gnäller & juckar hela tiden!

Nu ska vi äta lite. Vi är hungriga.

Sen är det little miss sunshine på TV!


Är tacksam om ingen kommenterar detta inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0