Lång lång dag

 

Denna dagen är såå lååång! Mörkret kom innan klockan var 5. Innan idag var vi på öron/näsa/hals. Dem tittade på Sixtens tungband igen. Mycket riktigt så skulle det klippas men han är för stor för att få lokalbedövning, han rör sig förmycket & ibland behövs ett stygn. Då kan han ju inte röra på sig. Men han var för liten för att dem ville söva honom i Trelleborg. Så vi får en remiss inom 3 månader till Malmö. Så Sixten blir sövd & får sitt tungband klippt! Det ska bli så skönt att få det gjort! Så hans tal inte kommer bli underutvecklat (den första tiden). Dem ville ju egentligen vänta med att klippa den tills han var 1år.. Nej nej tyckte vi..

Albins tand nummer 2 är på väg upp nu. Inom två dagar har den nog spruckit upp. Dessutom till vår stora förvåning har Albin sagt hej. Ehhmm.. va!? Är han inte liite för liten? Han har verkligen sagt hej två gånger.. Jisses!

Här kommer en bild på min systerson Elias. Han har dock vuxit en del sen fotot togs (:



Rock is love

Peace


Kommentarer
Postat av: Caroline

Gud så söta & stora era prinsar har blitt =)

2009-10-27 @ 12:38:00
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/
Postat av: Frida

så fina dom är :) tiden går fort! dom har blivit stora!



det händer mycket nu, så jag vet inte vart min egen väg går. mycket som ingen vet, som jag vill berätta men inte någon annan.



jag är glad att du skrev en kommentar :)

ta hand om dig!

2009-10-29 @ 08:11:08
URL: http://fridafritzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0