Aldeless matt i kammen

Alarmklockan ringde tidigt imorse. Innan barnen hade vaknat på morgonkvisten. Dock vaknade jag inatt av att Emil kom med Sixten i famnen inatt & lade han hos oss. Det var ganska mysigt. Albin sov jätte gott i sin egen säng.

Vi kom upp ur sängen & gjorde oss iordning. Jag var så hungrig men fick ju inte lov att äta något.. Var först in till gastroskopin. Denna gången var det stor skillnad med den första gången jag gjorde det. Trost lugnandet jag fick, precis som förra gången så var allting klart. Jag kommer ihåg precis ALLT. Jag var helt vaken, även efteråt. Men det gick på 5 minuter.. Så jag överlevde. Tyvärr visade sig inget onormalt direkt. Kan ha varit gammalt som vid detta laget redan har läkt. Men doktorn tog biopsi i magen & kör tester för gluten allergi & lite därtill.. För det är inte normalt att ha såhär ont.. Smärta är ingen sjukdom, det är en symtom, vi ska bara hitta orsaken.

Nu är jag aldeless groggig. Börjar bli bättre nu frammåt kvällen.. Men jag har inte mått så bra. Svärmor kom på en kopp kaffe & en hade bullar & en hjälpande hand med sig.

Igår hade jag & Emil det jätte mysigt & skoj. Jag bjöd till min gosa sida, så gott som jag bara kunde, det gjorde han med. Vi nästan hoppade i soffan, kittlade varandra, petade, tjimmade & tjoade, peta varandra i näsan, gjorde roliga röster & bara as garvade !!!

Mitt i allt tjohej så stannade vi upp. Tänk om någon hade sett oss nu. Tvillingföräldrar, jovisst. Sen fortsatte vi att as flabba. Haha, vi hade underbart roligt.


Nu har Emil just gjort en himla omelett. En avanserad en minsann!

Imorgon ska jag skicka iväg 2 paket från mina tradera auktioner & ett paket väntar jag på pengar till. Ganska roligt & givade att kläderna kommer till pass. Snart lägger jag ut de större paketen!

Kram på er
Peace

Kommentarer
Postat av: Nathali

Ja men jag tror att Lucas är rätt liten. Har en kompis vars son också är uppe i storlek 80 och han är lite mer än en månad yngre än Lucas. :P

Japp, nu är jag brunette!

Tror vi såg dig i stan(!?)

2009-10-28 @ 20:26:25
URL: http://nathalim.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jo, tack de går bra :)

Är såååå mysigt!

Kram

2009-10-28 @ 22:00:40
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0