fullt upp

igår började vi med dop för elias. dock blev vi sena till kyrkan. när emil kom upp o provade kläder i vårt sovrum så hörde han ett gallskrik från barnens rum. han sprang in.. där låg sixten som hade dragit upp knapparna i pyjamasen o dragit sönder blöjan. han hade bajs över hela kroppen! händer, fötter, ansikte, i munnen, överallt! detta var lite innan vi skulle åka, vi skulle bara väcka o få på dem kläder!

jag fick tårara i ögonen för jag tyckte så synd om honom. emil började kräka när han hade lagt ner honom i badkaret. fy vad sixten skrek. han va så himla ledsen!

vi missade inget viktigt i kyrkan o såg hela sermonin.

vi åkte därifrån tidigt. vi skulle på gåsamiddag. nu va de ju ett år sen sist. det var jääätte trevligt. maten var god o trevligt folk.

nu fick ja göra de kort för ja har så ont i handen idag. hade handen för stilla o kunde inte göra mina övningar.. de hade sett ganska roligt ut.

nu vet dem flesta de.. min syster therese är gravid. :*) så jjäääävla coolt!

Kommentarer
Postat av: Frida

tack :) det känns så himla bra!

ja, lite i alla fall. men han vill inte berätta det, så skrik inte ut det :)



Min familj och mina vänner vet, men inte hans.

hörde att albin fått tänder? såå kul! :) hur mår sigge? :)

2009-11-09 @ 19:43:02
URL: http://fridafritzon.blogg.se/
Postat av: Frida

ja, det är jätteskönt faktiskt! och ja, det gör vi :)



usch, det förstår jag!! hur är det med armen? gör det ont och så eller det är bara jobbigt?

tur att du har emil :)



tänker på dig ofta, hur du har det och så, saknar dig!

2009-11-12 @ 17:27:55
URL: http://fridafritzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0