The gardens tale

Sitter här med glasögonen på. Själv hemma med ett barn & hunden. Emil, Sixten & Filip är inne i Malmö & handlar färg. Jag & Albin hade sovmorgon till 10 tiden sen gick jag ner & gjorde lite mat till Albin, gick upp & väckte honom, ny blöjis sedan var de frukost för honom. Sedan pratade vi lite, skrattade & hade kul. Sen så blev han så nanning så, så han ligger i soffan & sover inu.
 


Albin älskar att skratta

 Tills han kiknar!

Igår var vi en runda hos mormor & morfar. Vi har pasat Ludde ju, så vi åkte & lämnade honom. Käkade god middag & pratades vid med en kopp kaffe i högsta hugg.

Lite senare så kommer pojkarnas moster Theresé hit. Alltid roligt när hon kommer. Man måste passa på för hon flyttar ju snart helt upp till Småland. Dock kommer vi inte träffas så himla mycket mindre för de. Undrar när det är deras tur att skaffa sig knattar..? Eller ja, hon ska ju hitta jobb där uppe först. Theresé är en sån underbar syster. jag kommer så bra överrens med henne. Det har jag alltid gjort. Hon har alltid tagit hand om mig i svåra & tuffa tiden, storasyster, systeryster. Hennes pojkvän Daniel är med en riktig.. jah.. vad är rätt ord? Goging? Nej, hennes godig.. men iallafall är han så snäll & är för övrigt en lätt person att komma överrens med han också. Speciellt han & Emil kommer jätte bra överrens. Dom är ju nästan som kära i varandra. Det gör mig så jävla glad. För jag är så glad för dem, om då Emil är det med så blir jag ännu gladare!

Jag vet attt Emil gör vad som helst för mig. Så han hade kunnat komma överrens med vem som helst fastän han inte hade gillat dem. Men för mig skull så gör han verkligen allt. Jag älskar att vi lever för varandra. Att vakna varje morgon bredvid honom. Säga godmorgon, jag älskar dig & sedan en godmorgon puss, det är jag glad att jag får ge just honom. Om natten, när jag drömmer mina mardrömmar, säger jag hans namn så vaknar han, håller om mig, pussar mig på kinden & bara finns där, ligger i hans famn & känner mig så trygg. Vår framtid tillsammans.. Allt kommer gå så bra. jag älskar att se hans leen´de när han pratar med barnen, när han ser dem skratta, när han får dem att skratta. Åh han lyser upp. Han älskar sina barn & han älskar mig, det är därför jag älskar min Puppe


 Resultatet av skuggingen

 Glasögon

 Sigge kan med skratta (:

 Utgången

Idag är det efterkontroll, gå igenom en massa med läkare & BM.
Den 29.de är det tattoo dax igen. Färgning.

Nu är det dags för att göra vid sig lite.





Peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att vakna upp så :)

Så söta dina pågar är !

2009-05-25 @ 14:38:07
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo de går bara bra, växer så smått :). Hehe, ja en bild kan jag nog ta och lägga upp :P. Några namn har vi pratat om men de är svårt. Är en hel Djungel, haha

2009-05-26 @ 15:28:33
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0