Kväll

Albin



Sixten



Hela familjen har precis varit ute på lång promenad. Härligt härligt .. .
Sixten har varit så ledsen så ledsen hela kvällen. Han har skrikit & gråtit så mycket, så han är aldelss hes. Idag ska vi på koll hos barnläkaren (standard kontroll). Så vi kommer kolla hans öron, efter öroninflammationen, kan vara det som spökar igen. Annars är det tänderna som kliar. Verkar som det iallafall. Svärmor var här på besök idag, drack lite kaffe & pratade lite, trajvligt trajvligt !  Medans hon var här fixade jag med lite bilder på telefonen, såhär blev två av dem. Tycker de känns lite trist för man ser Sigges smultronmärke jätte mycket. Det ska ju försvinna helt inom de första året. Men jag tycker det är så himla stort. Så läkaren får ju titta på det imorgon. Han kommer förmodligen bara säga  ; Det kommer försvinna av sig själv.

Nu har jag ont i mitt huvud & i min mun, så jag tänkte faktiskt lägga mig hos Emil i soffan. Barnen somnade i vagnen under promenaden. Eller ja Sigge somnade när vi var hemma igen i trädgråden. Sen fick dem vila lite utomhus i vagnen, nu när det inte blåser så mycket mer. Men det började bli lite väl kallt så Emil ville ta in dem. Så nu ligger dom i soffan & sover.

Inatt sov Albin & Sixten HELA natten. Vaknade bara till var lite missnöjda, fick nappis, stökade lite & somnade. Undrar om det blir samma visa inatt. Men dom var nog ganska slut båda två, för dem var jätte missnöjda igår med, hela dagen, bara grät & var så himla ledsna. Så dom behövde ju verkligen sova.

Nu har Ella tagit i sina töjare. Spänner & gör lite ont, meen jag vill inte klaga, för det kommer bli aldeless MAAD!

Nu ska jag mysa med min Puppe.

Sov gott

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Em, 15 år och gravid med tvillingar.

Vilka sötisar! :)

2009-05-07 @ 23:14:56
URL: http://ellamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0