Tuppawere

Oh yees. Var faktiskt på tuppawere party idag..

Idag har jag tagit hand om gossarna medans dem fina killarna Emil & Filip varit i trädgården & fixat massor massor! Theresé, Elias & Elina har med varit här. Vid 5 halv 6 så åkte jag & Syrran ner till hamnen, käkade laxtallrik & tittade ut över havet & båtarna. Vi har hamnen 3 minuter ifrån oss ungefär. Jätte härlig hamn! Sedan åkte vi vidare, hämtade upp mamma som hade klippt sig idag, de var as fint. Sen så var vi framme hos annika som var värdinna. Köpte en visp typ, vev-visp om ni kankse förstår då? Kanske pricy!

Väntar på att mina glasögon ska bli färdiga. Ska bli skönt att få hem dem. Så att man slipper må såhär. Även om det kommer bli lite värre ett tag när man inte vant sig än. Jävligt granna brillor ;) Sen så är det snart dags för skuggning av svalorna hos Björn. Längtaar!

Nu är jag lite hungrig. Ska ta något litet..

Imorgon är det heldag i trädgården. Emil ska gjuta & jag ska fixa i rabatter.. & städa ..

Hoppas allt är bra med er alla.

Ska ge barnen mat aldeless strax, sedan ska vi upp & lägga oss.

Huugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0