Staden

Varit hos tandläkaren & fixat lite. Fick några jävla big ass vajrar i truten, för att allt ska gå lite fortare för att föra fram min underkäke. Är måttligt trött på detta nu. Nu vill jag ha det färdigt! Tandläkaren fick ju träffa barnen & sprang fram & tbx efter ännu mer personal för att alla skulle få se dem små, hon var aldeless till sig.

Sedan gick vi ner till apoteket. Corsodyl & fästinghalsband åt Bubba. Sedan stannade vi till på wook hous. Puppe käkade Biff med bambuskott & jag kyckligspett & jordnötsås. Det var super gott. Men hans som lagade maten, kinesen, han både lagade mat & serverade, om man nu kan kalla de där servera, han visste fan knappt vad han gjorde. Vi satt & blev irriterade men sen började vi skratta & finssa istället för han gjorde ju bort sig totalt. Han sa att Emil hade gjort ett bra jobb. Två på en gång, de är de inte många som klarar.

Stannade till på city gross för att handla lite kött & så. Så nu är det fixat.

Igår beställde jag nya töjare. Svarta spiral 12mm x 2. Så jag hoppas jag får dem innan veckan är slut. Ska bli så roligt så. Kan knappt bärga mig tills jag ska ringa Björn. Ekonomin i fråga blev två snäll bättre bara idag. Nu har Emil med fått iordning på sina pengar eller ja, försäkringskassan.. Han blev så förbannad så han fick prata med chefen, vips, om tre dagar finns pengarna på hans konto. Tänk att det ska behöva gå så långt!? Men nu är det ordnat iallafall.

Någon som har ett tips på en tatuering involverat med mina pojkar- Albin & Sixten. Inte bara deras namn.
Någon idé hade varit awsome!

Nu ska barnen snart ha mat igen. Snart snart. Det ska bli så himla roligt att börja med smakportioner snart. Eller om en, två månader typ. Men roligt ska de bli =))

Hoppas ni har det bra en dag som denna.

Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0