Random!

Idag har det varit hel najs väder. Varit ute i trädgården nästan hela långa dagen. Överraksades av att mamma, pappa & Ludde kom hit. Det var en trevlig överrakning (: Pappa ville hit & kolla till gossarna (: Vi drack lite kaffe, käkade bullar sen hjälpte mamma mig med lite blomster. Emil har dessutom gjutit någon kruka & fat till mig. Men det ska bränna i en vecka typ.. SEGT!

Har pratat lite med Jesper idag. Avbröts snabbt, som alltid.. Min käre Jesper. Vi har gått igenom mycket tillsammans.
Han har alltid funnits där för mig. Vi har alltid hittat tillbaka till varandra om det var kommit något ivägen. Han är en stor del utav mitt "förflutna", vem hade jag varit om jag inte kännt Jesper? Jag har kännt honom, jag vet inte hur många år. Han är en underbar människa. En underbar vän. Jag kommer alltid tänka på Jesper när jag ser Jim carrey. Jesper har en sån sjuk humor & har alltid, ALLTID fått mig att skratta när jag varit nere eller förbannad, vilket var väldigt ofta förr. Han kommer alltid ha stor betydelse för mig & han har en väldigt stor plats i mitt hjärta. Jag har alltid kunnat prata öppet med honom när det varit något som jag inte berättat för någon annan. Något som får mig att älska honom mer är att han har haft ett sådant förstroende för mig, så att han har kunnat göra desamma. Bäste Jesper.

Emma ringde idag. Eller ett par gånger. Men alltid avbryts vi i våra samtal av antingen mina barn eller hennes lille pärla. Alltid (:, men det hör till. Imorgon ska jag & Emma ut.Tillsammans med Åsa & en annan tjej. Men fan vad roligt det ska bli. Nu ska jag få en paus från hemmet & ansvaret & allt som hör till, om så bara för en kväll. Nu behöver jag lite tid för mig själv. Jag har fått stå i det mesta nu när Emil har jobbat här hemma eller varit iväg & fixat med något annat. Det är saker som har behövts att göras, men jag har haft hand om det mesta själv & känner mig ganska slut i huvudet nu. Men åter till Emma.. Blev så glad att hon frågade om jag ville följa med. Det ska bli så himla roligt. Tror på en hel lyckad kväll! Dessutom kan jag ju ha på mig min nya klänning (:

Idag har jag städat som en dåre! Så nu mååste jag ta en välförtjänt dusch. Sen så ska jag in till min ny duschade Puppe som sitter i soffan & väntar på mig.

Älskar min Puppe som alltid. For ever & ever, babe :)

 Här är jag gravid

 ... Jo här med mitt i julfirandet

 En SNE, Men så underbar puss!




Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0