Picknick kalas

Var i Malmö i slottsparken, tror ja de va. Kalas för Irene & Joel. Härligt var de iallfall.

Barnen har börjat få lite svag saft nu. Har köpt lite pureér till dem med. Lite tidigt. Men en liiten halv sked & inte varje dag gör dem inget ont. Jag började få mat när jag var tre månader lika så mina syskon. Självklart ska man vara försiktig. Sunda förnuftet behövs så jag behöver inte få en miljon kommentarer om hur man ska & inte ska göra. Man behvöer inte lyssna på alla andra.. Så de så!



Igår var jag, mamma & pappa på Ikea. Köpte blommor, krukor, mattor till barnens rum, såsbringare & lite annat smått & gott. Jag fick så sjukt mycket för pengarna!

Efter de så körde dem mig till studion. När Björn väl började & fixade vid pipillerna på mina svalor så gjorde de så sjukt jäävla ont, men ja sa inget då.. De började blöda jätte mycket, så de hade inte hunnit läka + att det kunde vara väldigt stress relaterat ( sa Björn). Så vi fixade bara vid ögonen & några linjer, sen ville han inte göra mer. Så jag ska ringa honom om några veckor så ska vi köra kvällstid & så sa han att jag skulle "försöka" stressa ner lite. Men det kan inte vara så lätt sa han (:
Vi får se.

Nu ligger kidzen i vagnen precis i ingången/utgången. Emil kör in Filip till stadá & sen hämtar han Bubba & Ikea påsarna.

Imorgon kommer Magnus, Caroline, Felix & Filippa. Får se hur det går, med tanke på att dem är hundrädda. Men Bubba är ju vår hund & bor här han med så de får gå som det går. Han är ju inte liten  så man förstår om han ser lite skräckinjagande ut + att Bubba äälskar att busa & älskar barn.. .

Nej nu ska jag gå ytterligare en runda i trädgården.

Tjöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0