Natt igen

Varit hemma hos mormor & morfar över helgen. Theresé & Daniel var där, så det var trevligt :) Pojkarna hade fått kläder av Daneils mamma. Hon är väl bara för kär!? Fick av mamma med, ska ta bild på de, de va så himla fint :)

Senare i eftermiddags åkte vi hem till farmor & farfar. Där åt vi världens godaste rabarber paj. Jag har helt ärligt aaldrig ätit en så god paj! Yummie!! Pratade & glodde TV. Alltid trevligt. Men den därade pajen.. De var dagens esse!


Vi är hemma nu. Äntliigen hemma, efter hela helgen. Ska mysa med min puppe. Säga förlåt för att jag varit lite surig & förklara varför. Jag tycker att jag har haft anledning till det iallafall. Skönt att man kan pratas vid, utan att bråka. Han har stora öron & lyssnar gärna.


Vad skulle jag gjort utan min Emil? Vart skulle jag stå. Vart skulle jag finnas?  Nej det går bara inte. Jag kan INTE tänka mig in i den situationen. Älskar ju Emil så mycket så det går inte. Det är ju han & jag. Tillsammans, vi är ju en familj. Men snabbt har det gått. Kommer ihåg när jag skrek lite på honom, för jag betedde mig konstigt. -; Jag har ju känslor för dig, har du inte fattat det !!?

Där satt Emil i sin säng, jag satt mitt emot. Öppnade munnen, världen stannade upp & han sa INGENTING! Efter ett tag kom ja, okej.. Jag snackade bort det & ville hem efter en liten stund. Hoppade av bilen, Hejdåå.. Allt som vanligt igen. Men jo. Visst fanns där något i honom som sa att det inte var något fel alls med det. Hans smälte choken. Det skulle ju inte bli såhär. Vi skulle vara vänner. Men vi började date-a. Långt om länge kunde jag kalla honom min pojkvän, sedan sambo. Jag har aldrig kännt så mycket spänning som kan kände då. han kan fortfarande göra så det fullkomplig sprudlar inom mig. Små små glasbubblor som kittlar i magen. Fjärliar är så last season! Emil har vänt min värld upp & ner. Tack Emil. Jag älskar dig.



God natt & sov så gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0