Long time

Har hänt så himla mycket sedan jag skrev sist. Förlåt för mitt lata bloggande. Mycket som ska tas hand om när man har två. Emil har jobbat i trädgården med Filip så jag har haft barnen praktiskt taget själv denna veckan & helgen. Har åkt fram & tbx till & från mormor. Hon har semester & vil gärna vara med barnen.

Jag hade en paus när jag skulle ut i lördes. Åkte hemifrån vid halv nio på kvällen. Åkte hem till Åsa. Där var Emma & Marie med. Vi hade jätte trevligt. Efter ett glas vin så kännde jag redan av det! Hemskt. Shit vad lite man tåler efter man fått barn! Vi gick till lyktan sedan till magasinet ( dock nytt namn nu)..  Blev förbannad för alla som raggade på en. Innan har jag inte begripit att det var ragg, men fanemaj, jag märkte det i lördes! Blev måttligt förbannad på vissa. Ville bara att dem skulle lämna mig ifed. Gick & blåste en i nacken, smällde en på röven när man gick förbi. Nej jag tyckte det var så himla respektlöst. Jag har min familj hemma tänkte jag, låt mig vara, jag är så lycklig som jag har det. Men det kunde inte do veta iuförsig. Men dem fick en att känna sig så billig. Precis som om deras kväll endast gick ut på att få hem en. Nej tack! Men för övrigt var det så jävla trevligt! Så himla roligt med mamma gänget :) Ha, träffade Jonas, basshunter.. Sedan såg några killar vem det var, sen var de i full rulle, Basshunter hit & dit. Stackars honom!

Igår var jag & mamma i staden. Handlade till gossarna & till mig själv. Hade inte fått mina pengar än, så det blev inte så mycket som det borde. Hade iallafall trevligt med mamma. Emil kom hem till M & P klockan var väl nästan sju. Jag är ganska slut efter att ha gjort så mycket själv. mamma hjälper mig, javisst. men jag förlitar mig inte på att hon ska göra allt. Det gör man ju inte!

Idag åker dem till Småland hem till Theresé. Hade med velat hänga på. Men min andra syster med familj ska med dit. Så vi ska passa Ludde tills söndag (: Lilla Ludde (:

Idag ska jag sätta tegetes som jag fick av mamma, en hel blomsterlåda.. Men nu sitter jag här själv & ska få barnen att somna för Emil är & fixar i stan.

Har svin ont i munnen. Fastnar i fjädrarna jag fått i tandställningen.. Åh vilken negerläpp jag har fått! Detta suger! Kan inte äta, skratta eller prata. Vill ju skratta med barnen & prata med dom. Dom ler ju så himla mycket nu!
var hos BM igår Sigge vägde 4015 & Albin 4445g. Stooora pojkar :)))

Undrar om svärmor & svärfar kommer idag. Sp längesen vi träffades! Hoppas (:

Fredag blir det att göra vid svalorna, skuggning. (: Går fort ..
Väntar på mina glasögon.

Nej nu får de räcka. Barnen vill inte sova! :)

Tack girls för en trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Åsa

tack själv:D

2009-05-21 @ 20:03:45
URL: http://happysmileface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0