Gäsp

Har fördrivit tiden lite genom att ringa efter tid till synundersökning. Får se vad dem säger. Är inget fel blir jag rädd, för jag är yr, kan inte läsa & har extrem huvudvärk från & till typ .. mer än 15ggr per dag. Är det inte det så är det något som är ganska fel, tror jag själv.

Någon dag i veckan ska jag ringa vårdcentralen, proverna var negativa, efter en bakterie i magen. Så jag ska betälla tid för blodprov för att utesluta laktos intollerans + att någon måste kolla min rygg.

Lika bra att få det gjort.

Nu börjar grabbarna vakna, får gå in till dem.

Kanske skriver sen.

Haii
Aldeless nya

Kommentarer
Postat av: Jessica

Så underbart söta =)



usch inget skoj med huvudvärk o yrsel.. hoppas du blir av med det snart





2009-05-11 @ 14:43:18
URL: http://julanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0