Vad ska man ha för rubrik!?

Just nu är jag svinmätt. Ni har missat mycket må ni tro. De va så längesen jag skrev! De har varit morsdag, har dock inte fått min present ännu, ska få den ikväll, den hade blivit försenad med posten, så puppe ska snart hämta den. Har inte den blekaste aning om va det kan vara för något. Kanske ett knuckles (knogjärn) som han vet jag vill ha. Vi får se.

Barnen mår fin fint. Dem har börjat få mat vid nästan vart enda mål. Dem äälskar det. Idag gjode jag lite potatis/morot´s pur´e själv till dem. Till det så fick dem lite blåbärs puré. Nam nam tyckte dem iallafall.

Idag så har vi varit ute i trädgården medans vi kunnat.. Regnet kom så himla olägligt.

Igår var vi på Ikea, jag mormor(min mamma), puppe, Sigge, Albin, Jessica & Julle-bullan. Vi handlade lampor till några fönster, de va ganska löjligt vilken stor förändring de blev, de blev super bra! Jag visade Emil soffan ( en skinnsoffa med scheslong, svart). Seger igen, han gillade den. Den var lite dyr, nästan 15 tusen + en "fotpall" som blev en förlägning av scheslongen. Den måste man ha, den gör hela soffan på något sätt. Den kosta nog 2500 tror jag. Men vi ska försöka spara, lite svårt när man måste tänka på vart enda köp man gör. Vi köpte barnmatstolar till barnen, med bricka framför. bra tips, då man slipper slitningar på matbordet! De blev en byrå, två lyktor & ett badrumsskåp med. Lite därtill..

Efter det så åkte vi hem till Smyge, mormor hängde på. Lite efter det som kom svärmor & Emils kusin Andrea. Vi drack lite kaffe & tjitttjattade lite. De va trevligt. Första gången jag träffade henne, jätte trevlig & lätt att prata med.

Kom & tänka på en sak..

Vad är det för sorts personer som läser här, några regulars?
Identify yourselfs


Kommentarer
Postat av: Jessica

Va kul att ni börjat med puré´.. kul att det går så bra =)

Ja Ikeas matstolar e kanon =)



Hoppas allt e bra med dej o dina små sötingar

2009-06-05 @ 14:01:43
URL: http://julanta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul, men tänk på att bebisar inte ska ha smakportioner eller gröt förens dom är 4 månader, dina är väl lite små än?:)Deras mage och tarmar är inte redo för vanlig mat och gröt när dom är så små.

2009-06-16 @ 10:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0