Storstädning!

Tvättar städar & rensar garderober.. En massa därtill måste jag tillägga.

Nu ligger barnen & sover gott.

Igår var vi hos doktorn med Sixten då hans undre tungband var väldigt litet. Men dom klippte inte det för de var så tunnt så de skulle nog töja sig själv, ska dit när han är runt ett år.  Jag tyckte att dem lika bra kunde göra det, för jag vet hur mycket det påverkar deras tal. Men vi får se, hoppas han har rätt.

Helgen spenderades hos min mamma & pappa. Jag åkte dit på fredagen & sov där med barnen. Emil kom på lördagen. Bror med fam, syster med fam, moster med fam .. Lagom trevligt. För mycket alo på kvällen. alo = skånska för högljutt.

Nu gör babe käk & nu har sex & the city börjat, så nu måste ja ruuusa!

Jag har fått ett halsband av puppe, rosa knogjärn! <3<3<3<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0