Midsommar helg

Jag har varit med om roligare & trevligare midsommar aftons. Aldeless för mycket liv, ståhej, skrik & sprit. Jag blev ganska förbannad för jag anser att det ska vara någon måtta på det. Då det har blivit några stora missöden förr.. Jag blev väldigt besviken & ledsen. Kanske att han inte var "så" waisted, men han betedde sig dock som om han var det. Jag blev inte glad & känner mig fortfarande illa till mods efter detta..

Theresé & Daniel kom. Det var nog det allra allra bästa med det hela. Jag har saknat dem jätte mycket. Speciellt Syster!

Jag har jätte ont i mina leder. I alla mina leder! Daniel sa att det kaanske kunde vara östergen brist, nu efter graviditeten & allt. Då skulle man visst få ont i lederna. Men i vilket fall som helst så ska det finnas någon anledning. Jag har så sjuukt jävla ont. Det är verkligen jobbigt !

Har storhandlat kläder till barnen som snart övergår till strl 68. Mest Albin dock..
Barnen växer så det knakar! Hittar sina händer & fötter, skrattar på riktigt, Albin suger på tummen & har hittat några maträtter han absolut inte gillar! Sixten är jätte stabil i ryggen, min lille mask :) Albin är en tjock larv. Sigge vill stå eller sitta, absoluut inte ligga. Albin nöjer sig med det mesta sålänge mys ingår i det hela.

Jag fick reda på en sak om pappa som blev / är en stor shock. Det känns väldigt jobbigt & känner inte att jag kan eller vill prata med någon om det. Jag har inte heller nämt detta till Emil. Jag vill nog inte det. Men jag har tänkt på pappa precis hela dagen. Usch, detta känns jobbigt & inte bra alls. Min älskade pappa <3


Idag var det kalas hos farmor Rut. Trevligt att träffa alla. MEN, för mig var det mest jobbigt. Värsta möget med lederna. Alla leder gör så fruktansvärt ont. Jag pratade inte så mycket. Jag var nära på att gråta prg av smärtan. Det var så hemskt. Här kan jag gå & hänga läpp hur mycket jag vill, ingen som bryr sig. Men när man åker iväg på besök hos någon ska man ju faktiskt vara trevlig, utåt & delaktig i samtal. Detta var något jag sög på idag. Haha! Nej inte så skoj...


Återgå till livet. barnen skriker!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag bryr mig om dig min lillasötsak,finns alltid här för dig om du vill prata,dag eller natt :) glöm inte det,älskar och saknar dig <3<3

2009-06-21 @ 23:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0