Femte sjukan

Någon som har barn som haft det?

Min systerdotter smittade Albin & Sixten. Dem börjar må bättre nu & febern börjar lägga sig. Flammiga på kinder & kropp, kassa i magen, feber, förkylda & ont i lederna. Stackars monster <3

Idag har jag haft att göra. Emil har jobbat på huset med Filip. Emil tycker inte att han behöver hjälpa till då, när han "jobbar". Han kom inte in en enda gång när dem skulle ha mat. Visst kommer jag vara ensam med barnen när han är iväg & jobbar när han inte ska vara pappa ledig längre. Men nu är det så att om han är hemma kan han banne mig komma in åtmindstånde när dem ska ha mat! känner mig så besviken. Nu när han har sagt, lovat att han ska hjälpa till mer. Då han blivit ganska lat med det.

Igår var det kalas för Elsa. Kassa apparaten gick hem, knappar & så som verkade dö skoj!

Imorgon ska jag hem till mamma. jippiiie! Saknar mamma, pappa & Ludde, jag saknar dem jätte mycket!
Jag ska hjälpa mamma med att hitta glasögon, sen ska jag handla till barnen.

Dom har blivit så himla stora! Min knubbisar :) skrattar & snackar så hiiimla mycke :)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0