Entré

Var i Malmö & jag storhandlade, shoppade satan! Jag är heel nöjd alltså! Hittade så sjukt mycket. Sprang på Tina, Thomas & viktor (barnens faster med fam). Vi ska dit imorgon då andre sonen fyller år.. Såg Ick, käre Ick, som verkade måttligt förvånad över att se mig. Undrar om han riktigt kände igen mig. Han var lite skum.. Men det är han nog alltid..  =)

Handlade ett linne¨, rött med vita prickar, svart T-shirt med krage, svarta jeans, BH & trosor med candy & glassar på, mysbyxor (detta fårn new yorker. Randigt linne, tröja, linne utan rygg, top rosa med svarta prickar & leggisar från Gina. En svart-vit rutig blus frånH&M tror jag.. Det blev en del. Behövde dock lite mer.. Smink hår grejer mm.

_______


Igår så hade vi mysa mys dag här hemma. Badade länge i poolen, gottade oss med jordgubbar från landet. Åh igår var så underbart ! Jag & Emil har kommit på ett helt annat plan. Svårt att förklara, men det känns ganska annorlunda. Men det är såhär det ska kännas, som jag vill att det ska kännas, varje dag!

Vattnet var varmt i poolen nu sa Emil så han ville vi skulle kasta oss i poolen med en gång & mysa..

_______

Barnen växer & hittar mer & mer sina fötter. Dom börjar se varandra mer & mer. Ler mot varann, knips & boxas =P
Barnen glädjer mig. Hur kass min dag än har varit, så blir allt bra, bara jag tänker på dem. Ser jag dom, än bättre. Åh, mina två underbara killar. Jisses vad stora dom är nu! Albin är så himla lik sin pappa. Så himla lik. Sixten är lite lik mig, imellan åt. Men annars vet jag inte riktigt var han fick sina drag ifrån. Idag fick vi en massa kommentarer på Entré. En äldre kvinna ställde sig vid vagnen när jag hade vänt mig åt sidan just för att kolla på Emils byxor som han provade. Hon brydde sig inte om att jag var upptagen.. Men hon var trevlig & frågade en massa saker om dem & slängde in några söta kommentarer. Sen var det en annan äldre kvinna som log & hade halva huvudet nere i vagnen när vi spatserade runt. Sedan var det en jätte kär gammal gubbe som satt där på en bänk, alena & log när Emil gick med Sixten & jag med vagnen. Sen var det en tjej från typ Afrika som själv hade en liten urgullug tjej på frya månader precis som killarna & en pojke på kanske 6 år. Hennes svenska var inte så bra. Hon hade fött sin flicka i bilen, jisses.. Men hon var jätte trevlig & frammåt. Sen kom hennes väninna & sa på Engelska att jag inte alls såg ut att ha fått två barn för fyra månader sedan. Jag var ju så smal !? Då lös jag upp, att en helt främmande kvinna såg det. Som var jätte vacker, hade ett barn på 2 år kanske, snaggat hår, gourges!! Det gjorde mycket av min dag, just hennes kommentar. Men 7 av tio, antingen ler, knackar sin vän på axlen, sticker ner huvudet i vagnen, säger något som ååh så söta, eller bara ett naaauuww från deras munnar. Till en början blir man rörd. Men efter ett tag vill man bara att dem ska låta en vara. Det blir faktiskt lite jobbigt ibland. Det tycker Emil med. Ibland är människor ganska respektlösa & vet inte vart gränsen går. Men men, man borde väl se det posetiva i det hela. Men det tar ju tjugo år extra för att få något gjort, när dem hellre hade stått där & pratat med en för att deras systers föredettas mormors farmor fick tvillingar... Men, jag bara ler =)

Min bränna börjar lägga sig, & inte svida mera. Dock är min allergi & mina leder förfärliga. Utredning den sjunde.. Långt kvar!!!!!!

Åkte hem till barnens mormor & morfar. Där var Kicka, Julle-bullan & Matte.. Den korta stunden & jag blev så trött på alla sura miner. Åh, JAG SAKNAR THERESÉ!!!!
Iallafall. Vi umgicks, beställde pizza, drack kaffe sen åkte vi hem. Så nu väl hemma sitter jag här & skriver. Nu ska jag joina min man som sitter i soffan & segar. Tror han vill mysa lite.


Huuugs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0