Drömliv

Vilket paradis vi lever i. Så underbart vi har det tillsammans. Om ni bara visste. Så mycket kärlek som styr vart enda handling. Sp mycket kärlek finns om oss!

Idag har vi varit på kalas hos Tina & Thomas. Paul-Hendrik fyller år. Många som ine hade träffat barnen & fick bara en massa posetiva kommentarer & höll inte i mina barn på nästan hela besöket. Men dom trivdes där dem var. dom har renoverat & gjort vid så himla mycket & jisses så fint dom har det! Herre-jisses alltså!
Nu ska Tina & Thomas snart till överrike & vandra, tror dom skulle vandra. Men iallafall så önskar jag dem en lycklig resa!

Har just spatserat i parken & klippt lite fläderblommor. Ska göra saft. Hittade ett recept hos glada katarina´s blogg. Har skickat puppe till att handla lite. Så nu ska jag, aldeless strax rensa mina blommor lite.

Idag är jag aldeless svullen om mina händer & lite över mina knän. Den sjunde är såå långt borta!


Kramar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh så gott me flädersaft =)

2009-06-29 @ 09:32:54
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan va jag är glad för din skull ella, du är världens sötaste och förtjänar all lycka i världen.

2009-06-29 @ 15:22:38
Postat av: Anonym

Jaa, snart är de dags.

Har fortfarande inte förstått de riktigt men de ska bli så roligt, Längtar!

2009-07-01 @ 10:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0