Älsklingar


Trött idag. Har fruktavsvärt ont i ryggen & har inte sovit alls, känns det som iallafall.

Mina barn, mina fina barn. Hur har jag kunnat leva så länge utan er?

Nu kommer lite bilder =)

Visst är dem så fina :)

nej.. de blev lite klydd, bilderna vill inte in!....

nu såååå!:D


Jag & Sigge, liten bit av Emil med (:



Albin får lite gröt, första gången i barnstolen.




Sixten ligger & tittar lite, goding =)





Hahaha Sixten tycker jag är lite knäpp som springer runt & fotar!
(första gången i barnstolen).



Albin. Godingen skrattar & snackar lite med sin mamma.


Det var alla bilder jag tänkte lägga upp för denna gången.



Åh mina fina barn. Det är som alla andra sa, att den kärlek man har för sina barn, den övervinner allt, verkligen allt!
Jag & Emil har kommit på rätt räls igen. Allt går jätte bra. Jag tappade bort  mig själv i all stress, även honom. Vi kom ifrån varandra. Det har varit en jobbig period. Men nu .. Nu är allt bra. Allt är perfekt.  Vi myser, vi älskar varandra så starkt, vårat band är så starkt. Vår relation är underbar. Detta är min roll & den är perfekt för mig. Jag har funnit min plats i livet. Att göra livet glatt för mina barn & min älskade sambo. Att leva livet fullt ut varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0