Grattis svärmor!

Idag fyller svärmor år. Wohoo, grattis till henne ((:
Ska dit sen, gratta & grilla.  Träffa Emils syskon med barn & respektive. Trajv´ligt!

Det är super fint väder. Jisses vad det är varmt. Bada & plaska i poolen (:

Mamma har blivit opererad, karpaltunnel. Hon har lite ont. Men min mamma är en kämpe!

Jag väntar på min utredning & fruktar att dem vill ta ledvätska.

Barnen äter 5 mån mat.

Barnen växer & tar i sina fötter & snackar allt mer.

Barnen har  fått ny vagn & bilstolar, dyrt kalas.

Jag har shoppat till mig & dem. Bla skjortor till namngivningen.

Jag älskar mina barn!

Mina barn är så himla underbara!

Jobbigt inlägg!

Peace!


Förresten är det en anonym som är glad för min skull. Vem är denne anonyme ? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

roligt me nya saker =)

vad blev de för vagn?

2009-07-04 @ 21:59:12
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/
Postat av: emma

Hej =)



har nu för första gången en liten frågestund i min blogg,

tänkte se om man får ihop några frågor som jag sedan kommer att besvara!

Ställ vilken fråga du vill,

jag svara på allt ; )



Kram Emma

2009-07-05 @ 20:14:42
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0