Goo marran go marran !

Go morr´n!

Morgonen började bra, med massa mys.

Emil har snackat med någon om ett jobb. Nu ska han bara skriva ner lite & skicka till "chefen", eller vem det nu än var.
Håller tummarna. Han verkade måttligt intreserad av Emil & Emil är så glad.



Igår var vi på toy´s r us. Köpte present till min brorson Felix, en paket med djur från bondgård & några gubbar. Sen så köpte jag en liten present till barnen. Ett piano typ, som spelar musik, gör djur läten, plingar & blinkar. Dom har redan rett ut hur man ska trycka. Dem gillar det stenhårt. dom rockar loss! Köpte ett armband, mjukt med en figur på, med skallra i, som dom kan tugga på. Dom tuggar på allt & dreglar så in i.


Nu städar Emil lite, barnen sover & sen ska jag packa väskorna. Vi ska till mamma & pappa innan jag ska till läkaren. Sen går jag därifrån till läkaren när det är dags. Det är bara en liten bit ifrån dem.

Idag ska jag ta lite bilder på barnen. Igår tog vi fotavtryck på dem. Jag ska ha vars ett av deras fotavtryck & namn, vart skulle det passa på kroppen som tatuering?

Funderar & funderar.

Nu är Sixten vaki!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh de var en häftig ide me att tautera in barnens fötter så =)

kommer bli skit fint!

2009-07-12 @ 17:11:25
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0