fullt upp o sega är vi !

Volbeat - guitar gangstars and cadillac blood,  i mina speakers..

Barnen fick igår vars en säng från ikea. Så inatt sov dom i sitt aldeless egna rum. Vi kan inte ha två sängar i vårt sovrum. Så nu blev våra gossar plötsligt väldigt stora! Allt har gått jätte bra. Dock mår inte barnen bra alls. Sixten vägrade äta välling igår + att han skulle ha fått i sig ett mål till.. Men han sov igen allt. Han var aldeless slut. Han hade feber efter vacc. Han är ju dessutom förkyld. Stackars killar alltså. Albin mår ju inte heller bra. Han andas genom munnen stackarn!

Inatt skulle Emil hämta upp Daniel & Theresé från svågertorp. Han åkte vid 2-3 tiden inatt/morse. Jag hade precis hämta in Albin i vårt sovrum för han var jätte ledsen. Emil körde & kvar var vi.. Rätt som det var började datorn låta här nere. Som när man sätter på den. "välkomstljudet".. Jävlar alltså, jag blev aldeless stel i kroppen. Vågade knappt andas. Det finns ingen som helst anledning till att den skulle låta. Ingen var ju hemma. Bara vi på övanvåningen.. Shit, här är väl ingen här inne !? Bubba började fnysa där nere när datorn lät. Jag började lyssna efter ljud. Jag ringde Emil & var livrädd. Han sa att om där hade varit någon så hade Bubba skällt ut dem. Så sa jag att han började fnysa.. Åh, jag ville bara att han skulle komma hem. I vilket fall som helst så kunde inte Emil göra något. Jag visste åtmindstånde att de inte var en levande person här nere. Jag vet att de var ett spöke! Nu må ni tro att jag är helt vrickad. Men säg vad ni vill. Det är inte mer vrickat än att tro på gud iallafall.. Anyway .. Det knakade i trappan & sedan i golvet på övanvåningen... Normalt sätt knakar ett gammalt hus. Som om det har ett eget liv. Detta var dock något annat..


Idag fick jag 3 paket. 2 med foto förstoringar med svart vita foto. & sen fick ja ett psket från barbarella, med rätt linne denna gången. Har fått in mina 16 blackline tunnlar (: tror jag stannar här (: Det blir förstort på mig med 18 tror jag. Men man vet då aldrig med mig. Nu väntar jag bara på min rosa/lila labret. Får hoppas den passar, för ja e så osäker på måtten!

Nu har Emil & Bubba precis handlat frukost. Ska sen ta bussen in till stan & fixa hos tandl, för en graj har gått sönder i tandställningen. Sen ska ja kolla hur mycke min frisyr + färgning kan kosta & när dem har tid till mig.  Har en bokad tid. Men den siste nästa månad. Så tålig e jag inte !!!

Nej nu ska vi äta frulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0