Sool !

Idag har det varit så himla fint väder. Jag, Emil & Bubba på filten, & barnen i sin vagn under vårt nya parasoll. vi somnade allihop, jag somnade dock i solen. Men jag klarade mig bra. Steg upp & tog ett dopp i poolen. Sen gick jag in & fixade med barnens rum. Fick upp bordet(från barnens farmor & farfar i namnpresent). Ställde iordning alla leksaker som dom fått & fixade med deras kläder, lade undan det som nu är för smått. Dom har blivit så himla stora! Deras leende glädjer mig mer än något annat.

Imorse fick jag ringa tandl, för fjädrarna i tandställningen skavde, rättaresagt hade grott in i min kind. Så hon tog ut den, så nu måste jag andvända gummiband. Åh vad jag vill ha detta gjort! Men nu, ett steg i taget, så ska detta läka.
I eftermiddags så hade jag telefon tid med läkaren som ska operera min/mina handleder. Hon verkar vara så bra, intresserad av sitt arbete & gör sitt yttersta för att hitta vad som är fel. Hon tyckte det var konstigt att jag hade ont i fler leder. Jag har ju blivit testad för reumatism, men det var negativt. Men denna kära läkaren ville göra andra prover på mig & sedan undersöka mig. Men jag ska först bli opererad, inom 3 månader förhoppningsvis. Hon skulle be "dem" ta tag i detta & skynda på. Tack för att det finns människor som fortf tycker om sina jobb, & jobbar för sina pasienter.

Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0